Resultaten 1 t/m 1 van 1

Onderwerp: Forged RB25 onderblok

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
    Senior Member Starter
    Registratie
    Aug 2010

Standaard Forged RB25 onderblok

Hallo,

Wegens het minimaliseren van mijn hobby, verkoop ik een gereviseerd RB25 onderblok.

Het onderblok is professioneel gebouwd om een vermogen van 750Pk aan te kunnen en zou ik gaan gebruiken om te driften. I.v.m het aankopen van een huis en meer werk verantwoordelijkheid, krijg ik gewoon geen tijd meer om het project af te maken.

Het blok is afkomstig van een goedlopende R33 gtst met 30K kms op de klok. (het chassis etc heb ik ook nog staan maar weet nog niet of ik dit wil verkopen).

Het blok is helemaal schoon gemaakt, geinspecteerd, (ook op scheuren), afgevlakt, geboord naar 86.5mm en gehoned.
    De krukas is ook geinspecteerd, gepolijst, gebalanceerd en aangepast met een grotere krukas collar (om het overslaan van de olie pomp te voorkomen).

Er zijn nieuwe Manley I beam drijfstangen met ARP 625 bouten, ACL lagers en CP zuigers (86.5mm compressive ratio 8:5:1) geinstalleerd. Ook zijn er nieuwe core plugs en ARP cilinder kop bouten gemonteerd.

Het onderblok mag weg voor €3999 euro of een goed bod (De onderdelen en het arbeidsloon heeft mij al meer als 4k gekost!).

Ik heb verder nog een hoop andere spullen liggen zoals: RB25 gereviseerde cilinder kop, Pakkingset, N1 oliepomp, N1 waterpomp, distrubitie riem set, aangepaste olie pan etc etc etc.

Laatst gewijzigd door moiboy; 29-06-18 om 21:29.

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Forum Rechten