Resultaten 1 t/m 4 van 4

Onderwerp: Opnieuw voorstellen

Member Beginner AbelBrito's Schermafbeelding
    Registratie
    Feb 2013

Standaard Opnieuw voorstellen

Hallo,

Een aantal jaar geleden heb ik mezelf hier aangemeld als zoekende. Nu wil ik mnzelf weer voorstellen als eigenaar. Dus bij deze!

Mijn naam is Abel, ben inmiddels 29 en woon in Boxtel, Noord Brabant. Afgelopen zaterdag mijn Primera verkocht (deed stiekem toch een beetje pijn) en gistermiddag mijn nieuwe wagen opgehaald. Ze heet Stacey, een Series 1 Nissan Stagea RSFour V uit 1997 (geen R34 sedan dus ) en wat een wagen zeg! Ik zal in de loop van deze week een aparte topic aanmaken waar ik alle updates etc neerzet.

Hier vast een fototje:

Ze staat nu netjes voor mn deur en zal nog niet de weg opgaan omdat ze nog niet verzekerd is (gisteren nog wel op de verzekering van de oude eigenaar).

Mijn vraag is dan natuurlijk gelijk, wat raden jullie aan? Ik heb zelf al 5 schadevrije jaren en rij niet gek veel, meestal woon/werkverkeer (om en nabij de 20k per jaar). Van de bank/interpolis kreeg ik een offerte van 400nogwat per jaar. Is dit reëel? Wat zeggen jullie (en ook met name de Stagea-riders onder jullie)?

Registratie
    Feb 2013

Standaard

Ik ben intussen uit met de verzekering. Kon haar voor 29 euro per maand bij ZLM verzekeren.

Skyline Club Member Starter Prototype's Schermafbeelding
    Registratie
    Jun 2009

Standaard

Ik zit bij ABC assurantien. Betaal iets meer dan jou maar heb wel WA+ glas. paar weken terug nieuwe voorruit laten plaatsen en heb niet eens eigen risico hoeven te betalen

Registratie
    Feb 2013

Standaard

Had ik dat maar eerder geweten hahah. Naja goed, ze is nu prima verzekerd en mag lekker rond cruisen.

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Forum Rechten