Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Resultaten 51 t/m 60 van 60

Onderwerp: Sky-Engineering? Blijf daar weg!!

Skyline Club Member Starter marco151's Schermafbeelding
    Registratie
    Jun 2009

Standaard

Hoi Prototype,

Wat vervelend om te horen dat je niet te vrede bent over Sky engineering als bedrijf.
    Ik heb 2 jaar geleden een rb30 laten bouwen en ben daar behoorlijk tevreden over. Natuurlijk gaat zo iets niet vlekkeloos en loop je altijd wel tegen communicatie probleempjes aan. Mijn auto moet nog terug voor wat puntjes op de I . (ik zelf ben erg druk geweest en heb weinig kunnen testen) vandaar dat de auto nu pas terug kan.
    Als alles aan de auto gedaan is, laat ik even weten of alle puntjes ook netjes zijn opgelost.

Misschien moet je gewoon nog eens langs gaan om het één en ander te bespreken om zo wat meer helderheid te krijgen over je motor.

gr Marco

Skyline Club Member Starter Prototype's Schermafbeelding
    Registratie
    Jun 2009

Standaard

Bedankt Marco, maar ik denk niet dat je echt mijn verhaal hebt begrepen of misschien dat je het niet helemaal gelezen heb. De reacties op het forum en Facebook liegen er niet om.
    Of hij jou auto wel goed afwerk levert mij helemaal niets op. Het enigste wat Jonne mij geleverd heeft is meer dan 10k schade, twee maagzweren en jarenlange gekloot met mijn auto.
    Denk je nou werkelijk dat ik naar die mongool terugga als hij jou auto wél goed krijgt?
    Laatst gewijzigd door Prototype; 12-07-17 om 11:23.

Senior Member Starter
    Registratie
    Jul 2013

Standaard

Ja?
    Of was het een retorische vraag?

Ff serieus wel vervelend natuurlijk, maar heb je geen build pics van je blok of meetrapportages etc? Misschien ben ik daarin dan te mierenneukerig maar ik krijg van mijn builder alle fotos altijd door en van de parts die hij levert etc. En daarnaast loop ik eigenlijk altijd alles wel na als er iets aan de auto gebeurd.

Senior Member Starter
    Registratie
    Feb 2009

Standaard

+1
    ik maak altijd ruim foto's en heb van alle motoren meetrapporten. Soms beter geadministreerd dan anders maar elke klant kan via whatsapp of email foto's krijgen, zelfs terwijl we aan het werk zijn.

Skyline Club Member Power User R.J. Bijsterbosch's Schermafbeelding
    Registratie
    Sep 2011

Standaard

Ik denk dat het niet meer dan normaal is dat je een mooi rapport krijgt van je engine build. We zijn allemaal autofanaat en wat is er niet leuker om gaande weg foto's te krijgen van de vorderingen etc. Denk ook dat je als professioneel bedrijf dat verplicht bent naar je klant toe.

Daarbij komend is het voor klant en bedrijf gewoon handig om te doen. Mocht er ooit wat zijn dan heb je wat te weerleggen. Dat je een meet rapport niet meegeeft kan ik nog wel inkomen omdat de bakker zijn recept ook niet weggeeft.

Ik heb laatst een versnellingsbak gedaan voor iemand en die vond het geweldig om af en toe foto's te krijgen. Is een kleine moeite en je doet er iemand een groot plezier mee.

Het jammere is dat je nu foto's gaat krijgen van een blok dat aan puin ligt.

Registratie
    Jun 2009

Standaard

Voor mijn vakantie nieuwe update gehad nadat mijn blok weer uit elkaar lag. Toen geen tijd gehad om te posten. Bij deze;

Er bleken wel CP zuigers in te zitten. Maar wat er werd aangetroffen is gewoon treurig.

Bekijk even de buitenste electrodes van de bougies;

Niet gek dus de auto voor geen meter reed.

Hier nog wat foto's van alle cilinders;

Zuigers zien er ook heel lekker uit. Of het nieuwe zuigers waren is moeilijk vast te stellen;

De lagers.... Niet veel aan toe te voegen;

De koppakking zou meerdere malen gebruikt zijn. Wel heb ik voor nieuwe koppakkingen moeten betalen....

Totale schade? Ik mag rekenen op een mooi bedragje van 5.5k.

Juridische stappen worden iig in kaart gebracht om Dhr. Jonne aansprakelijk te stellen voor deze hele bende!

Senior Member Starter
    Registratie
    Feb 2009

Standaard

Oh dat ziet er ruk uit. Maar Jonne heeft dus, in tegenstelling tot wat er eerder beweerd werd, wel geleverd wat is overeengekomen?
    Wanneer is dat blok kapot gegaan? Is Jonne daar de schuldige aan? Bij de rechtbank geldt wie eist bewijst. Ik denk dat het een moeilijk verhaal wordt ook al heeft Jonne natuurlijk mega de schijn tegen. Maar goed. Is er niet een mogelijkheid dat je hem nog eens vraagt z'n fouten (indien daar dus sprake van is) te fixen? Het zou kunnen zijn dat bijv. de vacuum slang van de fuel pressure regulator afgeknald is en dat daardoor de motor te arm heeft gedraaid. Moeilijk te bewijzen dat het dan door ondeugdelijk werk gekomen is, tenzij je een super goede Amsterdam Zuid advocaat van 500 piek per uur meeneemt

Skyline Club Member Power User Phyxsius's Schermafbeelding
    Registratie
    May 2009

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Prototype Bekijk Berichten
    Kan me niets schelen wat jij, wuntke of Thomas vinden. Als ik onjuist word aangesproken (wat ook zo is) en adequaat hier op reageer en jullie voelen je ook aangesproken is dat jullie probleem. Als je niet ziet dat Wunkte keer op keer schenen loopt te schoppen zegt al heel wat over jou/jullie.

Ik heb dit topic aangemaakt met als reden/doel mensen in te lichten over zijn werk en de gevolgen daarvan. Niet zodat bepaalde types weer met modder kunnen gooien zoals vaker in het verleden.

Ik ga ook hier verder geen woorden aan vuil maken. Zou een moderator het topic willen opschonen aub door posts v.a. 04-08-17, 21:56 ? Dank u.
    Heb je Jonne al een in gebreken stelling gedaan?
    Zo niet, kun je niet eens een rechtzaak starten.

Registratie
    Jun 2009

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phyxsius Bekijk Berichten
    Heb je Jonne al een in gebreken stelling gedaan?
    Zo niet, kun je niet eens een rechtzaak starten.
    Nog niet. Ik wacht eerst het rapport af van de persoon die het blok nu onder handen heeft. Anders is de ingebrekestelling ook niet te onderbouwen.

Skyline Club Member Skyline Freak tinoush's Schermafbeelding
    Registratie
    Jul 2007

Standaard

Jeetje wat vervelend om allemaal te lezen. Toen ik mijn auto verkocht had was ik 10K+ kwijt aan verlies. Deze auto's zijn geld dorstig en ik had alles nog oem, allen downepipe decat map etc. Jonne had altijd mijn auto onderhouden maar nooit grote dingen laten doen. Erheen rijden oplossen en zelfde dag weer naar huis. Achteraf had ik wel twijfels over zijn mapping. Motor trilde erg tijdens acceleratie. Nadat ik een pakking opgeblazen had had ik er genoeg van om zo ver te rijzen en ging naar koolhaas motorsport in mijn stad. Hij is best goed moet ik zeggen. Wat ik er wel een keer meegemaakt had was toen zijn monteur mijn koppeling ging upgraden. Ze waren vergeten om de hardpipe weer goed vast te zetten. resultaat was na een week uitschieten van de pijp.

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten