Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 t/m 30 van 60

Onderwerp: Sky-Engineering? Blijf daar weg!!

Beginnende gebruiker Beginner
    Registratie
    Mar 2013

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JT-performance (jeroentje.nl) Bekijk Berichten
    Probleem is met dit soort dingen dat ze vaak niet kunnen betalen voor deze moeilijke dingen te laten doen, of het er niet voor willen bestalen.
    Als ik kijk hoeveel uren er verloren gaan met kleine dingen oplossen om mijn werk te kunnen doen.
    Tijd om meer transparantie te creëren dan, vakgebied is beduidend moeilijker dan de mensen denken te weten.
    Communicatie is vaak het eerste wat er bij in schiet. Neem aan dat je binnenkort nog even contact opneemt?

Skyline Club Member Power User R.J. Bijsterbosch's Schermafbeelding
    Registratie
    Sep 2011

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door radium69 Bekijk Berichten
    Hallo Paul,

Laat ik dan mijn duit in het zakje doen.
    Persoonlijk zelf geen slechte ervaring met Dick, echter heeft hij in het verleden wel eens gemaskeerd wat hij probeerde te verkopen.
    Noemde zijn nokkenassen, speciale dick van loon nokkenassen, maar waren gewoon Catcams nokkenassen.
    Dit vond ik begrijpelijk, je bent immers, een bedrijf. Maar is toen ook een bout van een vliegwiel in een ver verleden vergeten bij een persoon met een rode sunny GTi.
    (Dit is een verhaal van 6 jaar geleden, de ervaring kan natuurlijk nu anders zijn)

Goed dat je het neerzet, ik vind namelijk dat de transparantie en eerlijkheid ver te zoeken is tegenwoordig.
    Succes.
    Waar gewerkt wordt vallen spaanders zeg ik dan altijd maar. Het is alleen de manier hoe er dan wordt omgegaan met de fout. Probeert een bedrijf het in de schoenen van de klant te schuiven of lossen ze het geheel kosteloos op.

Skyline Club Member Power User R.J. Bijsterbosch's Schermafbeelding
    Registratie
    Sep 2011

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Prototype Bekijk Berichten
    Auto staat nu een paar weken bij Dick van Loon. Hij had een paar dagen voor dat ik mn auto zou brengen brand in de meterkast gehad. Dus hij moest even wachten op een nieuwe stroomgroep.
    De software was misschien niet het probleem maar misschien de hardware. Dan rest nog steeds het probleem waarom hij steeds de software steeds heeft aangepast, terwijl het een hardware probleem moet zijn? Beetje de pleister blijven verplakken zeg maar.

Snap dat hij ook tevredenklanten heeft. Maar iedereen kan een trucje leren. Echte experts onderscheiden zich door het probleem te doorgronden en op te lossen. Niet vooruit te schuiven en met een natte vinger steeds een "volgens mij zit het probleem daar" acties.
    Ik begrijp wat je bedoelt.

Beginnende gebruiker Beginner
    Registratie
    Mar 2013

Thumbs up

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R.J. Bijsterbosch Bekijk Berichten
    Waar gewerkt wordt vallen spaanders zeg ik dan altijd maar. Het is alleen de manier hoe er dan wordt omgegaan met de fout. Probeert een bedrijf het in de schoenen van de klant te schuiven of lossen ze het geheel kosteloos op.
    Eens.

Skyline Club Member Skyline Freak FabianGT's Schermafbeelding
    Registratie
    Mar 2009

Standaard

Heb je verhaal gelezen op Facebook, jammer dat je hobby zo verkloot word door die man.
    In mijn omgeving helaas ook een aantal mensen hetzelfde meegemaakt... ook mijn auto was gemapped door Sky Engineering dat ik hem kocht, nadat mijn auto op de vermogensbank gestaan heeft (Bij Verhoeven) snel een andere tuner gezocht want die mapping sloeg nergens op. Met stage 1 upgrades afgesteld op Apexi PowerFC ECU destijds had ik 284 pk... kan de grafiek nog wel eens posten voor de geintresseerden.

Wat ik jammer vind is dat dit een aantal jaren terug ook al bekend was hoe ze bij Sky Engineering omgaan met hun klanten maar toen mocht het niet op het forum staan en werden we allemaal Jonne-bashers genoemd... werden er bans uitgedeeld en dingen verwijderd... jammer want dit had bepaalde mensen een hoop ellende kunnen schelen.

Beetje goede tuner/bedrijf hoort er gewoon bij als je een Skyline hebt, is gewoon deel van de ervaring. Ik heb dat destijds gevonden bij Pro Import (die die sportschool zijn begonnen ja)
    Ook ik zit nu met een wachtwoord op mijn ECU en een bedrijf wat niet meer bestaat wat mijn auto deels gebouwd heeft, gelukkig is Nick met Koolhaas Motorsport verder gegaan toen Pro Import ophield en heeft me altijd goed geholpen als ik iets had met mijn auto.

Wat ik ermee wil zeggen, soms zit het mee en soms zit het tegen.
    Je kan niet alles voorkomen maar transparantie op een forum als dit is belangrijk dus ben blij dat het nu wel eens blijft staan zodat mensen dit soort ervaringen bespaart blijft waar mogelijk.

Skyline Club Member Starter Prototype's Schermafbeelding
    Registratie
    Jun 2009

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FabianGT Bekijk Berichten
    Je kan niet alles voorkomen maar transparantie op een forum als dit is belangrijk dus ben blij dat het nu wel eens blijft staan zodat mensen dit soort ervaringen bespaart blijft waar mogelijk.
    Klopt als een zwerende vinger! Goede en slechte dingen moeten beide benoemd kunnen worden.

Standaard

Vorige keer waren het 2 kampen met het ene woord tegen het andere.

Daarom is toen besloten sommige verhalen waar geen duidelijkheid in was niet online te plaatsen.
    Dyno service, Engine Rebuild, Premium brands, Custom builds, Turbochargers, Race preperation, Service and APK
    website: www.jt-performance.nl

Skyline Club Member Skyline Freak FabianGT's Schermafbeelding
    Registratie
    Mar 2009

Standaard

Ja begrijp het ook wel, die hele situatie was gewoon ruk en ik heb toen ook een zeker bedrijf aangeraden dat inmiddels de benen heeft genomen Niemand had gelijk achteraf en de klant(en) zijn uiteindelijk de dupe geworden.

Ik weet niet waar het aan ligt bij Sky Engineering, soms komen er ook goede auto's weg... anders blijven er ook niet steeds mensen (terug)gaan. Ook voordat ik mijn R33 overnam van Pepijn heeft Jonne hem wel altijd goed geholpen met dat hele gedoe met die spuiter toen. (wat ik ervan weet!)
    Zelfde met Pro Import... ik heb dus blijkbaar geluk gehad en de auto loopt nog steeds zeer goed jaren na ombouw.

Spammer Power User
    Registratie
    May 2009

Standaard

wat een verhaal. jeetje

Skyline Club Member Starter Prototype's Schermafbeelding
    Registratie
    Jun 2009

Standaard

Vandaag nam er iemand uit Noorwegen contact met mij op die gisteren bij Jonne was wezen kijken voor een R33 gtr. "aardige vent, alles klopte en zag er betrouwbaar uit..." en dat ie begon te twijfelen toen hij mijn verhaal tegen kwam.

3x raden wat mijn advies was....

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Daar gaat die dan :) (AGAIN)
    Door Impulse in forum Nieuw
    Reacties: 45
    Laatste bericht: 24-09-11, 02:21
  2. wat een gekke daar.....
    Door wappy in forum Video
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 29-09-10, 16:15
  3. Daar sta je dan met je Ferrari
    Door Rcc in forum Video
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 18-01-10, 11:24
  4. 10 row oilcooler: heb je daar wat aan?
    Door Thomas in forum R33
    Reacties: 24
    Laatste bericht: 23-11-09, 15:30
  5. Brussel, blijf er weg als je kan
    Door gijsje in forum Offtopic forum
    Reacties: 15
    Laatste bericht: 14-06-08, 21:37

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten