Resultaten 1 t/m 4 van 4

Onderwerp: Probleem met forum ??

Member Beginner
    Registratie
    Dec 2016

Standaard Probleem met forum ??

Hoi Iedereen,

is er iets mis met het Forum, of ligt dit aan mijn PC ? ik kan nog maar enkele forum berichten bekijken, en anders krijg ik een lege pagina met enkel:

Function name must be a string on line 1566 in /home/gijs/public_html/skylineclub.nl/includes/class_bbcode.php
    #0 /home/gijs/public_html/skylineclub.nl/includes/class_bbcode.php(1021): vB_BbCodeParser->parse_array(Array, 1, 1, 0)
    #1 /home/gijs/public_html/skylineclub.nl/includes/class_bbcode.php(542): vB_BbCodeParser->parse_bbcode('Vandaag mijn pr...', 1, 1, 0)
    #2 /home/gijs/public_html/skylineclub.nl/includes/class_bbcode.php(456): vB_BbCodeParser->do_parse('Vandaag mijn pr...', 0, 1, 1, 1, true, true, 'on_nl2br', false, 1)
    #3 /home/gijs/public_html/skylineclub.nl/includes/class_postbit.php(1242): vB_BbCodeParser->parse('Vandaag mijn pr...', 28, '1', false, NULL, NULL, true, 'on_nl2br')
    #4 /home/gijs/public_html/skylineclub.nl/includes/class_postbit.php(329): vB_Postbit_Post->parse_bbcode()
    #5 /home/gijs/public_html/skylineclub.nl/showthread.php(1096): vB_Postbit->construct_postbit(Array)
    #6 {main}

Iemand een idee ?
    Ligt niet aan chrome of firefox of edge... komt bij alle 3 voor, ingelogd of niet ingelogd...

Skyline Club Member Skyline Freak Godzilla's Schermafbeelding
    Registratie
    Jul 2011

Standaard

heb t ook, nie op alle topics, ma toch de meeste

Beginnende gebruiker Beginner
    Registratie
    May 2016

Standaard

Zelfde probleem... In elk geval sinds ergens vorige week.
    Dacht dat het een glitch was. Maar meer mensen hebben dus dit probleem.

EDIT// Voor zover ik online kan vinden is het mogelijk dat de provider e.e.a. aan updates heeft doorgevoerd heeft, en dat dit invloed heeft gehad op de php van het forum..
    Iemand moet even de logging induiken denk ik
    Laatst gewijzigd door cin; 04-01-17 om 13:29.

Member Beginner
    Registratie
    Dec 2016

Standaard

Lijkt opgelost te zijn nu, kan weer overal in tot nu toe.

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Forum Rechten