Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 t/m 10 van 21

Onderwerp: Nieuwe R34 gtt

Member Beginner Alexxx's Schermafbeelding
    Registratie
    Apr 2015

Standaard Nieuwe R34 gtt

Best leden,

Ik ga binnenkort een r34 gtt particulier kopen, alleen vroeg ik mij af of iemand deze persoon kent of ooit heeft gezien. Omdat ik zeker wil weten of de auto in orde is en dat ik niet belazerd word. Zelf beweerd de verkoper dat alles in orde is en heb zelf ook al een stukje gereden en in mijn opzicht was het prima. Maar wil graag een second opinion.

Ps. Ik heb ook een video van de lopende motor alleen weet ik niet hoe ik een video kan toevoegen aan dit bericht.

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/n...sPage=lr&pos=3

Skyline Club Member Power User Nils R34 GTT's Schermafbeelding
    Registratie
    Jun 2010

Standaard

Auto ziet er fris en goed uit,Las wel in de advertentie komt van SW Performance en is dus geen Engelse zooi nou de mijne komt ook van SW en de auto is stil aan op het einde aan het lopen van een volledige restauratie.Want auto was dus niet zo goed als SW mij deze verkocht heeft....Bekijk de wagen ZEER goed op roest!Wiel kasten,kofferruimte,bodem,veertorens,Links vooraan het VIN plaatje als ook rechts als dit allemaal in orde is zal je wel een goede hebben!

Registratie
    Apr 2015

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nils R34 GTT Bekijk Berichten
    Auto ziet er fris en goed uit,Las wel in de advertentie komt van SW Performance en is dus geen Engelse zooi nou de mijne komt ook van SW en de auto is stil aan op het einde aan het lopen van een volledige restauratie.Want auto was dus niet zo goed als SW mij deze verkocht heeft....Bekijk de wagen ZEER goed op roest!Wiel kasten,kofferruimte,bodem,veertorens,Links vooraan het VIN plaatje als ook rechts als dit allemaal in orde is zal je wel een goede hebben!
    Ja ik heb de auto inderdaad gecheckt op roest maar er is nergens roest te vinden, ik was zelf ook erg verbaast! Heb je zelf ook een r34 gtt?

Senior Member Starter
    Registratie
    Jul 2013

Standaard

Ik weet niet wat je ervoor neertikt?
    Zie dat het een automaat is geweest. (Iets minder waard in mijn ogen). Even kijken op het typeplaatje welke motor erin hoort!

Zou me niks verbazen als het een R34GT automaat is geweest die naar Rb25det handgeschakeld is omgebouwd. Gezien de niet std kleur kleppendeksels.

Is wel een rb25det NEO gezien de cas sensor dus dat strookt wel met de auto.

Skyline Club Member Power User Prototype's Schermafbeelding
    Registratie
    Jun 2009

Standaard

zou ook even vragen naar bonnetjes/facturen van de aanwezige upgrades. Staat dat ie een nistune heeft, maar nergens dat ie ergens gemapped is?

Registratie
    Apr 2015

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nils R34 GTT Bekijk Berichten
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wuntke Bekijk Berichten
    Ik weet niet wat je ervoor neertikt?
    Zie dat het een automaat is geweest. (Iets minder waard in mijn ogen). Even kijken op het typeplaatje welke motor erin hoort!

Zou me niks verbazen als het een R34GT automaat is geweest die naar Rb25det handgeschakeld is omgebouwd. Gezien de niet std kleur kleppendeksels.

Is wel een rb25det NEO gezien de cas sensor dus dat strookt wel met de auto.
    Ik heb een foto van het typeplaatje weet alleen niet hoe ik deze hier toevoeg, ik typ wel even wat er staat.

Nissan motor CO.j.td.japan
    GF-ER34
    ER34-008665
    RB25DET 2498
    Re4r01B RC40

Volgens mij is het dan gewoon altijd al een rb25 geweest?

Registratie
    Apr 2015

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Prototype Bekijk Berichten
    zou ook even vragen naar bonnetjes/facturen van de aanwezige upgrades. Staat dat ie een nistune heeft, maar nergens dat ie ergens gemapped is?
    Ik zal dat inderdaad even navragen!

Moderator Skyline Freak
    Registratie
    May 2008

Standaard

Ja is een rb25 turbo motor standaard geweest vanaf fabriek.

Rood... Gewoon rood

DennisB = duped ... Duped = DennisB

Registratie
    Apr 2015

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Prototype Bekijk Berichten
    Ik heb het gevraagt en de ecu is gekocht bij sky engineering en de verkoper heeft hem aan een laptop gehangen! Maar is niet op de testbank geweest... Weet niet echt of dat nou goed is of niet?!

Registratie
    Apr 2015

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DennisB Bekijk Berichten
    Ja is een rb25 turbo motor standaard geweest vanaf fabriek.
    Is het dashboard nog te vervangen zodat je de lampjes helemaal niet meer ziet zoals bij een normale manual r34?

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Nieuwe R34 GTT
    Door Alexxx in forum Nieuw
    Reacties: 12
    Laatste bericht: 19-08-16, 00:33
  2. Nieuwe :)
    Door Tommietjuhhh in forum Nieuw
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 29-01-16, 14:12
  3. Nieuwe Nsx V10
    Door Rcc in forum Video
    Reacties: 3