Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 t/m 16 van 16

Onderwerp: rb25det drift klaar maken

Member Beginner
    Registratie
    Jan 2014

Standaard

als ik een geldboom had deed ik dat ook wel, maar die upgrades zijn voor de toekomst samen met een stage 2 tuning pakket.

en lang in de toeren begrenzer hangen is nooit goed, weet ik uit ervaring heeft me al een blok gekost

Spammer Skyline Freak Thomas's Schermafbeelding
    Registratie
    May 2008

Standaard

Ah, wist niet dat je al enige ervaring had.

Skyline Club Member Power User R.J. Bijsterbosch's Schermafbeelding
    Registratie
    Sep 2011

Standaard

Denk dat het bij driften qua motor belangrijk is dat je voldoende koeling hebt van je olie en koelvloeistof. Het liefst geforceerde koeling omdat je weinig rijwind hebt met driften. Dus een oliekoeler met fan. Een N1 waterpomp is dan ook iets om aan te denken. Deze koelt beter bij hogere toeren dan de oem waterpomp. En een radiator met fan die continu draait.

Het probleem bij driften is dat alles pisheet wordt waardoor je geen goede smeerfilm hebt. En wat daarna gebeurt kun je wel raden denk.

Skyline Club Member Skyline Freak f5twister's Schermafbeelding
    Registratie
    Sep 2010

Standaard

en wat denk je van het probleem wat rb´s hebben als je te lang in hoge revs rijd met olie ? al je olie in je kop blijft = faaal

Skyline Club Member Starter roy1263's Schermafbeelding
    Registratie
    Aug 2013

Standaard

Niks mis met een N1 oliepomp hoor... zo lang je er geen 9.000rpm mee gaat draaien doen ze het gewoon top!

Althans ik heb zelf een 15.000km gereden met een gereviseerde motor waar een N1 pomp op zat en deze hing geregeld in de toerenbegrenzer te beuken en werd ook geregeld mee gedrift. Nooit maar ook nooit problemen mee gehad verder...

Echter heb ik wel een aantal uitlaatspruitstukken en een turbo versleten die iedere keer kapot scheurde door mijn wat ongewone rijstijl.

Je mag me altijd appen als je nog meer behoefte hebt aan "serieuze" info... tel: 0612326260

Groet, Roy

Member Beginner
    Registratie
    Jan 2008

Standaard

Dikke radiateur en olie koeler zijn wel een must! De originele visco fan lekker houden, beste setup.. (wel met kap!)

RB's blijven normaal gesproken echt wel heel als je niet als een debiel alleen maar in de begrenzer blijft trappen
    Goede olie gebruiken en regelmatig verversen en zou de carter ventilatie afkoppelen ivm verlagen van je knock grens met olie dampen

Vergeet niet een goede map door iemand die weet waar je op moet letten met een drift bak (Steve van FC-tuning is eind augustus in Nederland en heeft een map sessie via sxoc)

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Reacties: 17
    Laatste bericht: 18-06-12, 18:05
  2. M'n auto is klaar!!!
    Door Kenji in forum Offtopic forum
    Reacties: 18
    Laatste bericht: 23-08-09, 11:26
  3. Spruitstuk ligt klaar...
    Door Ravens in forum Offtopic forum
    Reacties: 55
    Laatste bericht: 09-02-09, 02:18
  4. Lampen Spec II APK-klaar maken