Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 t/m 38 van 38

Onderwerp: Leveringsproblemen Sky Engineering

Skyline Club Member Starter Nelis7's Schermafbeelding
    Registratie
    May 2012

Standaard

Jonne zou stoppen met onderdelen vertelde hij. De site heeft ook onderdelen sectie meer.

Hij is alleen erg moeilijk berijkbaar soms. Wordt er ook niet goed van af en toe. Nu hij is verhuist gaat het weer wat beter, maar is nog bij lange na niet hoe het zijn moet.
    Heb hem er al 2 keer op aangesproken, maar ik ben bang dat het niet veranderd... Mijn auto staat er nu ook nog.

Skyline Club Member Power User shiu's Schermafbeelding
    Registratie
    Jul 2009

Standaard

Wacht wel af misschien toch door de verhuizing.

Skyline Club Member Power User Prototype's Schermafbeelding
    Registratie
    Jun 2009

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shiu Bekijk Berichten
    Wacht wel af misschien toch door de verhuizing.
    Nope. Dit is gewoon de instelling van het beestje. Bewuste keuzes. Ben al een jaar aan het touwtrekken over de afstelling van mijn auto die hij niet goed afgesteld krijgt. Aangezien hij niet thuis geeft op mail, whatsapp en aangetekende brieven, rest enkel nog via de rechter. Jammer dat iemand zo zijn geld wil verdienen. Ben HEEEEEEL geduldig en coulant geweest en heb hem lang voordeel van de twijfel gegeven en verdedigd maar daden spreken harder dan woorden.
    Op den duur is het genoeg.
    Laatst gewijzigd door Prototype; 02-11-16 om 13:55.

Spammer Power User
    Registratie
    May 2009

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Prototype Bekijk Berichten
    Nope. Dit is gewoon de instelling van het beestje. Bewuste keuzes. Ben al een jaar aan het touwtrekken over de afstelling van mijn auto die hij niet goed afgesteld krijgt. Aangezien hij niet thuis geeft op mail, whatsapp en aangetekende brieven, rest enkel nog via de rechter. Jammer dat iemand zo zijn geld wil verdienen. Ben HEEEEEEL geduldig en coulant geweest en heb hem lang voordeel van de twijfel gegeven en verdedigd maar daden spreken harder dan woorden.
    Op den duur is het genoeg.

Ik las dit topic over Sky Engineering en dacht even dat het Groundhogsday was (je kent die film wel). Sky Engineering heeft al zolang ik me bezig houd met Japanse auto's issues met klanten tevreden houden. Goed voorbeeld van een zeer kundige monteur die alles van auto's weet maar NIETS weet van marketing, klanttevredenheid en binding.
    Slordig dat dingen zo gaan en erg jammer dat veel mensen hun frustratie uiten op fora. Wat daardoor weer de naam van Sky Engineering niet ten goede komt.

Ik begrijp beide partijen en weet als geen ander hoe vervelend het is als je als persoon door 100en mensen opgejaagd wordt om werk te leveren. Jonne is maar 1 persoon.. met een werkdag van minimaal 10 uur waarin hij velen moet helpen. Dan moet hij soms keuzes maken vergeet hij je te bellen of afspraken na te komen. Heel frustrerend voor de klanten.. maar het is gewoon zo. Communication is key.

Uiteindelijk lost alles zich vanzelf op. Potentiele klanten lezen dit en gaan daar niet meer naartoe. Klanten die dit overkomt gaan er niet naartoe. Met als resultaat minder werkdruk. En dan is iedereen blij. Over een paar weken, maanden, of een jaar.

Skyline Club Member Power User Prototype's Schermafbeelding
    Registratie
    Jun 2009

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rudeboy Bekijk Berichten
    Ik las dit topic over Sky Engineering en dacht even dat het Groundhogsday was (je kent die film wel). Sky Engineering heeft al zolang ik me bezig houd met Japanse auto's issues met klanten tevreden houden. Goed voorbeeld van een zeer kundige monteur die alles van auto's weet maar NIETS weet van marketing, klanttevredenheid en binding.
    Slordig dat dingen zo gaan en erg jammer dat veel mensen hun frustratie uiten op fora. Wat daardoor weer de naam van Sky Engineering niet ten goede komt.

Ik begrijp beide partijen en weet als geen ander hoe vervelend het is als je als persoon door 100en mensen opgejaagd wordt om werk te leveren. Jonne is maar 1 persoon.. met een werkdag van minimaal 10 uur waarin hij velen moet helpen. Dan moet hij soms keuzes maken vergeet hij je te bellen of afspraken na te komen. Heel frustrerend voor de klanten.. maar het is gewoon zo. Communication is key.

Uiteindelijk lost alles zich vanzelf op. Potentiele klanten lezen dit en gaan daar niet meer naartoe. Klanten die dit overkomt gaan er niet naartoe. Met als resultaat minder werkdruk. En dan is iedereen blij. Over een paar weken, maanden, of een jaar.
    Je hebt grotendeels gelijk. Maar wil dit stukje nog even oplichten;

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rudeboy Bekijk Berichten
    Jonne is maar 1 persoon.. met een werkdag van minimaal 10 uur waarin hij velen moet helpen. Dan moet hij soms keuzes maken vergeet hij je te bellen of afspraken na te komen.
    De keuzes die hij dan moet maken MOGEN NOOIT resulteren in het teleur stellen van klaten. De keuze die hij dan moet maken is om bepaalde klussen niet aan te nemen, verder vooruit te plannen of personeel aannemen.
    Als je een groeiend bedrijf heb is het niet meer dan logisch om te investeren in die groei om een goede naam te behouden. Als je wel werk aanneemt maar niet de focus hebt voor die klus wegens tijd gebrek, moet je het NIET doen. Zo krijg je boze klanten, slechte reclame en veel stress waardoor je fouten gaat maken en help je je bedrijf weer net zo snel om zeep. Ja toch?

Spammer Skyline Freak Thomas's Schermafbeelding
    Registratie
    May 2008

Standaard

En daar heeft Prototype gewoon gelijk in. Na al die jaren, moet Jonne gewoon doorhebben dat hij 99% van de tijd beloftes maakt die hij niet waar maakt, ook al is dat door omstandigheden. Maak die beloftes dan ook niet. Ik werk in de retail, en ik weet gewoon dat als ik niet kan beloven dat een levering van een artikel (een cadeau bijvoorbeeld) voor een bepaalde datum kan gebeuren, dat ik die belofte dan niet maak. Zo voorkom ik niet alleen teleurgestelde klanten, deze eerlijkheid wordt beloont met het feit dat die klant dan ook terug wil komen voor een volgende aankoop, omdat de houding naar die klant erg fijn en eerlijk was.

En dat kan Jonne dus niet. Misschien is ie wel een genie in die garage met een setje sleutels en wat onderdelen. Misschien is ie wel een allerbeste kerel met een geweldig hart. Maar door die houding van hem, zal er NOOIT een auto van mij of een bestelling van mij bij hem terecht komen.

Skyline Club Member Starter Nelis7's Schermafbeelding
    Registratie
    May 2012

Standaard

Heb hem laatst ook weer even aangesproken op zijn handelen (afspraken). Daarna was het beduidend beter.

Zijn werknemers moet hij beter informeren, dan kunnen die ook vragen beantwoorden, scheelt al veel.

Spammer Power User
    Registratie
    May 2009

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Prototype Bekijk Berichten
    Je hebt grotendeels gelijk. Maar wil dit stukje nog even oplichten;

De keuzes die hij dan moet maken MOGEN NOOIT resulteren in het teleur stellen van klaten. De keuze die hij dan moet maken is om bepaalde klussen niet aan te nemen, verder vooruit te plannen of personeel aannemen.
    Als je een groeiend bedrijf heb is het niet meer dan logisch om te investeren in die groei om een goede naam te behouden. Als je wel werk aanneemt maar niet de focus hebt voor die klus wegens tijd gebrek, moet je het NIET doen. Zo krijg je boze klanten, slechte reclame en veel stress waardoor je fouten gaat maken en help je je bedrijf weer net zo snel om zeep. Ja toch?

eens.

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Bee-R33 Sky-Engineering GTR
    Door pepijn in forum Projecten Skyline/Showoff je auto
    Reacties: 2058
    Laatste bericht: 14-04-11, 09:23
  2. Sky Engineering
    Door ATS Imports in forum Algemeen
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 23-04-10, 22:30
  3. Sky-Engineering?
    Door Custom Import Arts in forum Offtopic forum
    Reacties: 10