Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 t/m 20 van 39

Onderwerp: Mening gevraagd!!!

Member Beginner Alexxx's Schermafbeelding
    Registratie
    Apr 2015

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitchel Bekijk Berichten
    Als je om de rij beleving gaat is het misschien handig om langs SW performance te gaan voor een proef rit. Volgens mij bezit hij op dit moment wat GTT's en GTR's.
    Zelf zou ik de auto kiezen die je het mooiste vind.
    Dat is inderdaad wel een goed idee om misschien met een R34 GTT te rijden en een R33 GTR, zou dat zomaar kunnen?

Skyline Club Member Skyline Freak tinoush's Schermafbeelding
    Registratie
    Jul 2007

Standaard

Nee inderdaad maar als ik een R34 GTT zou nemen dan zou ik hem wel zo bouwen als een R34 GTR Bodykit ofzo.

Geloof me. Daar stopt het niet. Dan wil je een MFD scherm erin RB26, betere remmen. Uiteindelijk heb je evenveel geld uitgegeven als een R34 GTR en je rijdt nog steeds een GTT. Over wat vermogen betreft, je moet kijken hoeveel vermogen je wilt. Als je boven 400pk wilt zou ik gelijk voor een GTR of een GTT met rb26 gaan. Wil je minder dan dat, dan denk ik een Rb25 voldoende is.

Registratie
    Jul 2007

Standaard

En r33 gtr heeft meer dan 280pk standaard. 280 pk moesten ze roepen omdat het met gentleman agreement wet te maken had.

Member Beginner Alexxx's Schermafbeelding
    Registratie
    Apr 2015

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tinoush Bekijk Berichten
    En r33 gtr heeft meer dan 280pk standaard. 280 pk moesten ze roepen omdat het met gentleman agreement wet te maken had.
    ah oke op die fiets, ongeveer 280 dan! maar inderdaad je hebt wel gelijk ik zal misschien niet meteen 400+ willen draaien maar ik denk dat ik uiteindelijk wel steeds meer vermogen wil dat hoor ik van de meeste skyline rijders! maar ik ben dan gewoon erg benieuwd naar de rij belevenis want als ik voor een R34 GTR wil gaan zal ik nog een paar jaar moeten sparen en daar heb ik het geduld niet echt meer voor.

Skyline Club Member Power User Prototype's Schermafbeelding
    Registratie
    Jun 2009

Standaard

qua looks haalt een R34 GTT het lang niet bij een R33 GTR. Vindt zelf een GTT helemaal niet mooi. R34 GTR daar in tegen vind ik prachtig. Maar het geld wat je wilt uitgeven aan de buitenkant van de GTT om m op een GTR te laten lijken, kun je aan die GTR weer uitgeven aan vermogen. PLUS de GTR's ( geen afgetrapte ) worden meer waar de komende jaren....

Redelijk simpel optel sommetje lijkt mij. Maar jij moet uiteindelijk de keuze maken. Succes

Skyline Club Member Starter Yannixx's Schermafbeelding
    Registratie
    Feb 2014

Standaard

Moest vorig jaar dezelfde beslissing nemen en ben voor de R34 GTT gegaan.

Qua looks moet je naar niemand luisteren. Dat is persoonlijk.

Ik vind de 280pk dat ze standaard heeft al uiterst voldoende, heb er deze zomer een 2000km lange reis mee gemaakt (zeer comfortabele zetels) en het was echt de mooiste reis dat ik al heb gemaakt. Meer dan voldoende kracht om jezelf in de problemen te werken zonder te twijfelen of er iets zal mis of stuk gaan. Ze zijn er voor gemaakt. Als je in de toekomst dan meer kracht wilt krijg je haar gemakkelijk naar 400pk. In Australië gaan ze zelfs tot 500pk zonder te herbouwen.

Uiteindelijk is het jouw keuze dus kies wat jij het mooiste en beste vind.
    Het zijn allebei prachtige overontwikkelde wagens voor hun tijd en welke je ook kiest je zal er veel plezier aan beleven.

Ga eens met beiden rijden/meerijden dan zal je weten de welke je echt wilt.

Dit is de mijne

Laatst gewijzigd door Yannixx; 09-09-15 om 11:12.

Skyline Club Member Power User Phyxsius's Schermafbeelding
    Registratie
    May 2009

Standaard

Ik ben toendertijd ook voor de 34 GTT gegaan omdat dat uiterlijk mij meer aanspreekt. Na ruim 60.000km en 2 ton algemeen op de teller, wat kleine puntjes, besloten het algeheel aan te pakken.

GTR ombouw ligt klaar, RB25 is eruit en weg. Volgend jaar Exterieur helemaal afmaken en roestvrij maken. Dan weet sparen voor het blok.

Het gaat niet hard, wel goed. Ik heb geen haast en andere prioriteiten. Maar wel zoals ik het wel.

Kortom, ik heb een 34GTT staan, met GTR body, waar een blok naar keuze ingelegd kan worden, afhankelijk van wat iemand zou willen en het beschikbare budget

Registratie
    Jul 2007

Standaard

@Phyxsius,
    Het is maar een vraag uit mijn nieuwsgierigheid maar als je alles bij elkaar rekent kom je niet uit op een R34 gtr prijs? Daarom wil ik overstappen. Na paar jaar heb ik meer dan 40k uitgegeven maar met dat geld had ik ook een R35 kunnen kopen bijvoorbeeld. Dit verhaal geld natuurlijk niet voor andere auto's maar wel voor GTRs omdat ze hun waarde behouden. of niet?

Registratie
    May 2009

Standaard

Moet zeggen dat geduld een schone zaak is, toeslaan als je een koopje kunt doen, en inderdaad er is straks een hoop geld in gaan zitten, en het zal niet ver van de GTR prijs af zitten.

Maar met een GTR koop ik een 2e hands auto, nu heb ik een (in feite) nieuwe auto, waarvan ik weet wat ik heb. Zoals ikzelf het hebben wil.

Tevens vind ik de RWD van de GTT geweldig en zou dat niet anders eillen. Ook zit er aan deze auto nogal wat sentimentele waarde, en het feit dat ik een zeldzame Nismo editie heb, spreekt ook in het voordeel.

Als het een gewone GTT was geweest, met wat minder zeldzame opties, had de keuze 99% zeker anders uitgevallen

Registratie
    May 2009

Standaard

En moet trouwens zeggen dat de 34GTT nog altijd rond 33GTR geld zit, en zoals alle GTR prijzen stijgt ook de 34 prijs weer mee

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Gelijkaardige Onderwerpen

1. mening gevraagd!
    Door sjordiezz in forum Algemeen
    Reacties: 20
    Laatste bericht: 19-05-15, 11:19
  2. r33 gtr mening
    Door remco in forum Algemeen
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 06-12-09, 08:55
  3. Graag jullie mening
    Door MarkB in forum Offtopic forum
    Reacties: 31