Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 t/m 10 van 20

Onderwerp: Ongeluk gehad, wat nu?

Member Beginner
    Registratie
    Nov 2014

Standaard Ongeluk gehad, wat nu?

Hallo allemaal!
    Ik ging afgelopen woensdag lekker een stukje rijden in mijn R33 GTST, werd ik afgesneden door een duitser.. ruk aan m'n stuur gegeven zo de graskant in, in de slip geraakt en tegen een boom tot stilstand gekomen. Duitser doorgereden en geen kenteken kunnen zien. Grote deuk aan de zijkant (net achter m'n bestuurdersdeur en dat kleine ruitje is er uit) over de gehele zijkant krassen en kleine deukjes. Geen persoonlijke schade (gelukkig)

Aangifte loopt met getuige en m'n verzekering is op de hoogte om via waarborgfonds vergoeding te krijgen, maar wat moet ik nu verder doen? straks wordt hij total loss verklaart en krijg ik alleen de dagwaarde.

Mijn auto is net vernieuwd (nieuwe distributie met spanrollen etc, nieuwe waterpomp, nieuwe velgen + banden, achteruitrijcamera, nieuwe speakers, automatisch spiegel inklappen, centrale vergrendeling met afstandsbediening) blok heeft ook nog maar 80.000 gelopen en het is natuurlijk altijd voordelig om gehele originele skyline onderdelen te hebben.

Neemt de verzekering dan mijn auto mee? of is er dan een mogelijkheid om zelf de auto nog te kopen van de sloper? Graag zou ik dan mijn onderdelen natuurlijk overzetten op de nieuwe skyline die ik dan in de toekomst koop.

Ik weet het, ik heb er enorm de pest in maand geleden al met een sleutel bekrast en nu dit. Ben echt woedend maar persoonlijk geen schade (alleen mentaal erg zwaar ) meer als ik nu heb gedaan kan ik niet meer doen volgens mij.

Graag hoor ik wat tips van jullie!

Zo was de auto:

Skyline Club Member Power User R.J. Bijsterbosch's Schermafbeelding
    Registratie
    Sep 2011

Standaard

Dat is GVD mooi klote zeg.

Wat bereft de verzekering. Als de schade meer is dan de dagwaarde dan is je auto totalloss.

FF als voorbeeld. Als de schade 10.000 euro is en de dagwaarde 6000, dan kun je je auto terug kopen. Dan wordt van de 10.000 euro 6000 euro afgetrokken en dan krijg je nog 4000 euro van de verzekering + je auto.

Hoop voor je dat het waardborgfonds uitkeert. Je had wel een getuige toch?

Ik ben geen schade expert, maar ik denk dat dit niet meer te repareren is. Misschien een beetje op de zaken vooruit lopend, maar er staat nog een stock r33 hier te koop voor niet al teveel geld. Moet je ff kijken in het verkoop topic.
    Laatst gewijzigd door R.J. Bijsterbosch; 12-07-15 om 11:39.

Skyline Club Member Skyline Freak f5twister's Schermafbeelding
    Registratie
    Sep 2010

Standaard

ouch kut man maar ziet er als een afschrijver uit denk dat die aardig krom is.

Skyline Club Member Power User Nils R34 GTT's Schermafbeelding
    Registratie
    Jun 2010

Standaard

Total löss helaas echt zonde man!

Skyline Club Member Power User gtrulez's Schermafbeelding
    Registratie
    Feb 2007

Standaard

Gvd klote man! Gelukkig heb je zelf niks!

Zowiezo een schade expert naar laten kijken, print en zoek alles uit wat je van die auto hebt aan facturen etc. om aan te kunnen tonen dat er laatst nog een hoop aan gedaan is.

Ik vrees wel dat hij total loss word verklaard, zoals R.J.Bijsterbosch al aangaf is terugkopen een optie. gezien de auto aan de zijkant is geraakt en motor + bak waarschijnlijk nog ok zijn zou ik dat zeker proberen.

Dave Lambregts heeft nog een GTS non turbo te koop staan voor 3000 waar op geboden mag worden, misschien kan je daar dan de motor in hangen, heb je voor relatief weinig toch weer een skyline met turbo

Senior Member Starter
    Registratie
    Feb 2015

Standaard

Heel klote, gelukkig heb je zelf niks, stel je gaat uiteindelijk je auto niet gebruiken voor onderdelen dan heb ik wel interesse!

Skyline Club Member Skyline Freak f5twister's Schermafbeelding
    Registratie
    Sep 2010

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gtrulez Bekijk Berichten
    Gvd klote man! Gelukkig heb je zelf niks!

Zowiezo een schade expert naar laten kijken, print en zoek alles uit wat je van die auto hebt aan facturen etc. om aan te kunnen tonen dat er laatst nog een hoop aan gedaan is.

Ik vrees wel dat hij total loss word verklaard, zoals R.J.Bijsterbosch al aangaf is terugkopen een optie. gezien de auto aan de zijkant is geraakt en motor + bak waarschijnlijk nog ok zijn zou ik dat zeker proberen.

Dave Lambregts heeft nog een GTS non turbo te koop staan voor 3000 waar op geboden mag worden, misschien kan je daar dan de motor in hangen, heb je voor relatief weinig toch weer een skyline met turbo
    dan heb je in feite altijd nog een GTS dus nog steeds met de verkoop bijna een GTS prijs ja het is cheap maar het blijft ook cheap plus je rijdt een gts

Senior Member Starter
    Registratie
    Feb 2014

Standaard

Man, man, man, wat vreselijk voor je! Gelukkig heb jij zelf niets. Denk je net alles goed te hebben, gebeurt dit. Hopelijk kom je hier weer bovenop en kan je Skyline blijven rijden.

Heel veel sterkte voor de komende tijd. Greetz Mad-Ice

Spammer Skyline Freak Thomas's Schermafbeelding
    Registratie
    May 2008

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door f5twister Bekijk Berichten
    ouch kut man maar ziet er als een afschrijver uit denk dat die aardig krom is.

Als de boel inderdaad echt krom is, is het wel erg prijzig om te laten maken. Dit alleen al uitdeuken en spuiten is niet grappig meer. Laat staan als de boel krom is.

Zoals al eerder genoemd is, als je de boel terug kunt kopen en de motor en bak zijn nog goed, kijken of een strakke wagen kunt vinden zonder motor. En daar mee aan de gang. Of zelfs een non-Skyline, en engine-swap. S13 of S14 bijvoorbeeld.

Skyline Club Member Starter Yannixx's Schermafbeelding
    Registratie
    Feb 2014

Standaard

Vind het echt klote voor jou, wens je veel geluk zoiets wilt niemand meemaken Geen dashcam toevallig die aanstond of cameras in de buurt? (voor zijn/haar nummerplaat)

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Wat heb jij voor kerst gehad TOPIC
    Door Patje in forum Offtopic forum
    Reacties: 17
    Laatste bericht: 27-12-12, 09:20
  2. Ongeluk!
    Door Ardjuna in forum Algemeen
    Reacties: 47
    Laatste bericht: 17-11-11, 18:49
  3. Ongeluk gehad in CRX..
    Door HLD-318iS in forum Offtopic forum
    Reacties: 62