Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 t/m 10 van 36

Onderwerp: 5e Custom Turbo Meeting op Circuit Zandvoort 3 AUG 2014

Senior Member Starter
    Registratie
    Jul 2010

Standaard 5e Custom Turbo Meeting op Circuit Zandvoort 3 AUG 2014

5e Custom Turbo Meeting op Zandvoort 3 AUG 2014

Beste Boost lovers,

Met trots presenteren we het programma voor 3 AUG 2014. Na 4 erg gezellige jaren in Zevenaar, willen we op de meeting nog meer spectakel bieden. En waar kan dat beter dan op Circuit Zandvoort?

Waar
    Zandvoort Circuit op de grote parkeerplaats midden op het circuit

Wanneer
    3 AUG 2014, van 13.00 tot 16.00 uur (VIPS worden geacht voor 12.00 uur aanwezig te zijn ivm drukte en inschrijvingen)

Wat is er te zien
    Auto's met grote aanpassingen aan het turbo- of superchargersysteem (VIP).
    Daarnaast zijn er zeldzame performance auto's te zien (Specials).
    Verder is er weer een mini dragstrip en checken we de hoogste snelheid voor de dag.
    De paddocks zijn ook open. Deze dag biedt een prima gelegenheid om eens te komen kijken op het circuit en de sfeer van een trackday te proeven. Mocht je je niet meer kunnen beheersen, dan kun je direct meedoen met je eigen auto (mits er nog plek is) ! Meer info hier beneden.
    Een film van de vorige meeting kun je hier vinden http://www.youtube.com/watch?v=3A985YtMiY8

Wil je als VIP of Special komen, stuur dan een e-mail naar info@ctsm.nl.

Kosten
    GRATIS zoals altijd voor VIPs en specials en bezoekers ! Bezoekers die met de auto komen kunnen beperkt bij het circuit parkeren voor EUR 6

Custom King Prijs
    Voor de meest tot de verbeelding sprekende VIP hebben we weer de Custom King prijs. Ook dit jaar betekent dat een gratis dyno run bij Ludwig Performance in Hillegom. De vorige winnaar kun je hier zien:
    http://www.youtube.com/watch?v=2wEQ0oe-bcA

Gratis VIP parade rondje op het circuit !
    Voor de VIPs hebben we dit jaar iets heel speciaals geregeld. GRATIS op het circuit een rondje rijden.
    Als kick-off voor de meeting mag rond 12.50 uur 2 rondjes op het circuit worden gereden, wat een keer vol gas over het rechte stuk betekent !
    Helm is verplicht en vooraf betalen verstandig, want er is maar beperkt ruimte.
    VIPs die mee willen doen moeten om 12.00 uiterlijk zijn ingeschreven.
    DFtrackdays lidmaatschap a EUR 25 wel verplicht voor degene die dit nog niet hebben!
    Plaatsen zijn beperkt dus meld je snel aan ! Dat kan via info@ctsm.nl

Mini dragstrip
    Ook dit jaar zal gedurende de meeting een kleine dragstrip klaarliggen voor de specials en VIP auto's. Let goed op de aanwijzingen van de organisatie. De dragstrip ligt op het paddock en een helm of lidmaatschap is niet verplicht. Helm is wellicht wel aan te raden !

Strand
    Het circuit is aan het strand, het is voor bezoekers prima te combineren met een dagje Zandvoort. Houd er wel rekening mee dat het circuit dicht gaat om 17.00 uur, dus laat de auto niet staan op het parkeer terrein !

Tuners
    Er beloven een heel aantal professionele tuners aanwezig te zijn en staan je geheel vrijblijvend te woord en leggen graag uit wat er mogelijk is met alle soorten auto's; tuning is niet alleen voor de performance auto's!

Trackday
    Deze dag is tevens een trackday van Driving Fun (Zandvoort Deel XL). Iedereen mag hier aan deelnemen, mits je auto niet lekt, max 92 dB en een helm hebt voor elke rijder.

De VIPs worden wel geacht gedurende de meeting NIET te rijden, behalve dan voor het parade rondje. VIPs en specials kunnen zich inschrijven voor de ochtendsessie.

Deelnemers aan trackday mogen hun auto ook bij de Specials parkeren als ze niet rijden.
    LET WEL: Rijden op deze trackday is aan regels verbonden.

Ochtendsessie (9-13) geldt EUR 225
    Middagsessie (13 - 17) gelt EUR 250
    Hele dag (9- 17 ) kost EUR 390
    Kwantumkorting kan verkregen worden met groepen vanaf 5 auto's.
    Bijrijder kost EUR 10 en moet ook een helm hebben.
    Lidmaatschap kort EUR 25, geldig voor een heel jaar. Voor VIPs geldt dus dat je dan ook mag meedoen met het parade rondje om 13.00.

Zie hier voor meer info.

Auto en coureur huren
    Voor een ultieme race ervaring kan een Dodge Viper met coureur worden gehuurd voor enkele rondjes tot een heel uur.
    dftrackdays.com heeft speciale race auto's te huur voor een sessie of voor de hele dag. Daarmee kun je lekker rijden, eventueel met bijrijders, zonder risico voor je eigen auto.
    De prijzen voor de autohuur alleen kunnen worden verkregen via dftrackdays.com (duurder dan met chauffeur vanwege de extra verzekering).
    Auto+coureur prijzen zijn:
    De kosten zijn EUR 79 voor een kwartier, EUR 150 voor een half uur en EUR 250 voor een uur. Dit is inclusief inschrijfgeld, auto, banden, benzine, remmen & instructie. Lidmaatschap is verplicht !

Neem voor deelname aan de trackday contact op met info@dftrackdays.com

Aanmelden
    NB: Alleen aangemelde auto's worden toegelaten als VIP of Special er wordt bij de poort gecontroleerd !
    Om je aan te melden dien je een mail te sturen naar: info@customturboworld.com
    Met daarin je auto gegevens (merk, type, jaar en kenteken), je mod lijstje en een foto van de auto.

Bedrijven / Sponsoren
    De meeting is NIET gratis voor de organisatie ! Wij zijn op zoek naar auto gerelateerde bedrijven die aanwezig willen zijn op deze meeting. Speciale interesse is er voor tuners. De combinatie met de trackday is jullie klanten een parchtige manier om het product te demonstreren. Het is een fantastische ervaring om rond te rijden op het circuit en vanaf 5 auto's ook nog met extra korting. Wij kunnen eventueel tenten en dergelijke regelen. Neem aub contact op voor meer info. Drank of eettentjes zijn helaas niet toegestaan.

Meer info
    www.facebook.com/events/161626500697390/
    www.CustomTurboWorld.com
    http://dftrackdays.com/circuit/track...oort_03082014/

Natuurlijk is een helm en lidmaatschap ALTIJD verplicht voor iedereen die op de baan gaat, zorg dat je hem meeneemt of ter plekke koopt!
    Huren van een helm is beperkt mogelijk.
    Wil je met een auto (een huur auto of je eigen) de baan op, schrijf je dan snel in via info@dftrackdays.com, want er is maar beperkt plek !

VOORAF BETALEN VOORKOMT TELEURSTELLINGEN ! Het belooft een drukke dag te worden, dus wees op tijd met je inschrijvingen !

NB: Alleen VOORAF aangemelde auto's worden toegelaten. De organisatie controleert bij de poort.

Wij hebben ontzettend veel zin om deze combinatie, nu duimen voor goed weer !

Gebooste groetjes,

Jeroen Cabbolet
    info@customturboworld.com

Binnenkort volgt het ovb lijstje met VIPs en Specials.

Skyline Club Member Skyline Freak playboy's Schermafbeelding
    Registratie
    Feb 2011

Standaard

Ik las het gister in mijn mail idd !

Ziet er leuk uit en klinkt goed !!

Maar dan wel minimaal ook ff rondjes op circuit knallen meteen idd !
    Ik denk erover na, eerst meer helderheid over mijn auto..

Senior Member Starter
    Registratie
    Jul 2010

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door playboy Bekijk Berichten
    Ik las het gister in mijn mail idd !

Ziet er leuk uit en klinkt goed !!

Maar dan wel minimaal ook ff rondjes op circuit knallen meteen idd !
    Ik denk erover na, eerst meer helderheid over mijn auto..
    Hi playboy,
    Als VIP kun je de ochtendsessie doen. Met lidmaatschapkaart zit je dan aan EUR 250. Dat is tot van 09.00 tot 13.00 en dan begint de meeting. Het parade rondje is dat gratis ! Ik verwacht wel van de VIPs dat ze op de meeting zijn natuurlijk. Maar je kan natuurlijk ook gewoon de middag trackday kiezen, maar dan ben je niet op de meeting (helaas voor mij !).

groetjes,
    Jeroen

Skyline Club Member Power User Esprit.G.V's Schermafbeelding
    Registratie
    Feb 2012

Standaard

Dit is midden in mijn vakantie. Hmmm, misschien dat ik aanwezig ben.

Senior Member Starter
    Registratie
    Jul 2010

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Esprit.G.V Bekijk Berichten
    Dit is midden in mijn vakantie. Hmmm, misschien dat ik aanwezig ben.
    Hi Esprit,

Mocht je als VIP (of Special) in aanmerking komen, stuur me dan AUB je details op : auto type, bouwjaar en kenteken(voor controle bij de poort), foto, dyno uitdraai of geschat vermogen, mod lijstje
    Liever een aangemelde ovb die zich later afmeldt dan iemand die op de dag zelf komt en niet wordt toegelaten.

Gebooste groetjes,
    Jeroen

Skyline Club Member Starter
    Registratie
    Jun 2013

Standaard

Het kan zijn dat ik er overheen lees, maar vraag me af of er nog een soort van selectie is voor toegang als VIP?
    Ik zie wel dat er van te voren gemaild moet worden, maar is dit voor een selectie of gewoon ter controle of er voldoende aanpassingen aan het turbosysteem?

Senior Member Starter
    Registratie
    Jul 2010

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timme Bekijk Berichten
    Het kan zijn dat ik er overheen lees, maar vraag me af of er nog een soort van selectie is voor toegang als VIP?
    Ik zie wel dat er van te voren gemaild moet worden, maar is dit voor een selectie of gewoon ter controle of er voldoende aanpassingen aan het turbosysteem?
    Hi Timme,

Yup, de organisatie selecteert VAN TE VOREN ! enkel een chiptune is niet voldoende om als VIP naar binnen te mogen. Maar wellicht is het wel interessant om een auto alsnog predicaat Special te geven. Ik zou gek zijn als ik een stock GT-R niet toe laat op deze meeting. Wij verzamelen kentekens van alle auto's die als special of vips welkom zijn. Andere verwijzen we naar de bezoekers parkeerplaatsen.

Als je denkt een VIP te hebben (grotere turbo, grotere intercooler, NOS systeem, water methanol, chargecoolers, BOV, injectoren, downpipes, knalpijpen, dat soort veranderingen) geef je dan AUB op. Alle aanmeldingen zijn ovb; je kan je altijd weer afmelden.

groetjes,
    Jeroen

Skyline Club Member Starter Robbie-Skyline's Schermafbeelding
    Registratie
    May 2011

Standaard

Als mijn auto dan af is zal ik zeker komen kijken.

Senior Member Starter
    Registratie
    Jul 2010

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robbie-Skyline Bekijk Berichten
    Als mijn auto dan af is zal ik zeker komen kijken.
    Hi Robbie,
    Cool ! Zie pm.

groetjes,
    Jeroen

Skyline Club Member Starter
    Registratie
    Jun 2013

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dubversion Bekijk Berichten
    Hi Timme,

Yup, de organisatie selecteert VAN TE VOREN ! enkel een chiptune is niet voldoende om als VIP naar binnen te mogen. Maar wellicht is het wel interessant om een auto alsnog predicaat Special te geven. Ik zou gek zijn als ik een stock GT-R niet toe laat op deze meeting. Wij verzamelen kentekens van alle auto's die als special of vips welkom zijn. Andere verwijzen we naar de bezoekers parkeerplaatsen.

Als je denkt een VIP te hebben (grotere turbo, grotere intercooler, NOS systeem, water methanol, chargecoolers, BOV, injectoren, downpipes, knalpijpen, dat soort veranderingen) geef je dan AUB op. Alle aanmeldingen zijn ovb; je kan je altijd weer afmelden.

groetjes,
    Jeroen
    bedankt voor de reactie, het is me nu helemaal duidelijk!

Ik hoop voor die tijd als vip in aanmerking te komen, maar dat vergt nog wat werk. Anders aanwezig als bezoeker.

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Custom Turbo Meeting 2 JUL 2017 Almere
    Door dubversion in forum Evenementen
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 10-07-17, 11:25
  2. Custom Turbo Meeting 5 JUN 2016 Almere
    Reacties: 18
    Laatste bericht: 14-06-16, 14:11
  3. 4e Custom Turbo Meeting 1 SEP 2013 Zevenaar
    Reacties: 16