Hallo,
bij deze wil ik me even voorstellen. Ik ben Robert en ben bezig een JDM Impreza STi uit 1995 op Nederlands kenteken te krijgen. De auto is in Japan getuned door HKS, en het motorblok is een 2.5L opgebouwd door Jun.
De reden dat ik me aanmeld is vanwege een maat van me(hij zal zich binnenkort ook wel aanmelden), hij heeft een zwaar getunede Skyline R32 GT-R(oa 2.8L stroker met een T88 turbo) gekocht, en samen met Wouter van Vreedijk Engineering zijn we bezig deze auto fatsoenlijk te laten lopen op een Autronic SM4 ECU. Dit laatste is ondertussen gelukt, maar we hebben nog wat vraagjes/probleempjes waar we hier op dit forum hopelijk antwoord op krijgen.
Op naar de technische sectie![]()

Met citaat reageren

die skyline komt daar vandaan dat weet ik wel, heb mensen gesproken die opgebeld zijn over het afstellen etc daarvan maar die er weinig mee konden omdat er weinig bekand van is wat er allemaal inzit etc. Het is ook altijd een circuit auto geweest, correct me if i ame wrong. Maar als we het hebben over de 32 die op de achtergrond staat bij je is dat hem toch echt